Digital hovedentreprenør

Med fleksibelt ydelsesprogram & bæredygtig agenda

Projekt, bolig og erhverv

 

Vi leverer total- & hovedentrepriser til det professionelle ejendomsmarked i den offentlige og private sektor inden for tre overordnede spor: PROJEKT, BOLIG og ERHVERV. Vi leverer kvalitetsbyggeri med fremtidssikrede digitale løsninger, udført af egne eller eksterne fagfolk i et tillidsfuldt samarbejde med alle involverede parter.

Det bæredygtige byggeri

Uanset om der er tale om, en ejendomsrenovering, modernisering eller en driftsoptimerende opgave er bæredygtighed altid i fokus. Vi ønsker at være med til at reducere vores egen og branchens klimaaftryk, fordi bæredygtigt byggeri er vores fremtid.

In-house håndværksfag

Du behøver kun at henvende dig ét sted, når byggeriet skal sættes i gang. Vi har alle håndværksfag in-house og stor erfaring i at sammensætte det optimale team til dit projekt.

 

Vi bygger digitalt

Alle byggeprojekter foregår digitalt i vores egen CONNECT-platform, som sikrer optimale byggeprocesser og byggeri til tiden.

Kultur og værdier

Dét vi siger, er dét vi gør!

 

Trivsel, personlig udvikling og den sikre arbejdsplads

 

Er 3 vigtige områder for vores medarbejderpolitik. Vores medarbejderes trivsel er forudsætningen for vores succes. Derfor har vi stort fokus på hver enkelte medarbejders individuelle behov for karriereudvikling. Hvis du vil, kan du få ansvar, stor selvbestemmelse og mulighed for at avancere. Vores ”trinstige-model” gør vejen videre i karrieren transparent og tilgængelig for alle.

Læs om vores værdier her:

01

Tillid og ansvarlighed

Vi tager ansvar.
02

Respekt

Vi lytter, før vi taler. Vi respekterer vores fag.
03

Mangfoldighed

Vi hylder mangfoldigheden. Det skaber indblik, udsyn og kreativitet.
04

Sandhed og ordholdenhed

Vi er ikke bange for sandheden og taler altid sandt.

Vi er formet ud af en hovedentreprenør virksomhed igennem 2 generationer og leverer specifikke udvalgte ydelser specielt til jeres hovedentreprise.

Det gælder lige fra projekteringsfasen til byggeriets forskellige bygningsfaser, herunder byggeledelse projektledelse, kvalitetssikring.  Læs om alle vores produkter inden for ERHVERV eller vores samarbejde med det OFFENTLIGE.

0
%

Bæredygtig boligrenovering inden 2023   

0

Boligrenoveringer er gennemført med succes

0

M2 Lejemål er renoveret til lejernes tilfredshed

0
K

M2 bolig har vi renoveret frem til nu

Vores historie

2006

null

LKA Entreprise stiftes som et led i et generationsskifte.

null

Samme år vendes blikket mod mere LEAN byggeprocesser med egne håndværkere i hus.

2007/8

null

LEAN-proces afprøves i markedet og skaber en øget effektivitet.

null

Boligafdelingen etableres og sættes i system. Kunder strømmer til og vi får etableret et stærkt og velfungerende team, der arbejder fokuseret på denne afdeling.

2010

null

Virksomheden begynder at investere i digitale løsninger.

null

De næste 4 år afsættes hele overskuddet i virksomheden til opbygning af det digitale byggefasekoncept.

null

Boligafdelingen indgår samarbejde med de første administrationsselskaber med blandt andre Dan-Ejendomme A/S.

null

Vores værdier tager afsæt i kvalitet og ordholdenhed. Med andre ord: Det vi siger, er det vi gør.

2014

null

Der etableres egne afdelinger og faggrupper: Tømrer, VVS, Murer, EL og Maler.

null

LKA får flere og flere opgaver i den offentlige sektor. Blandt andet en totalrenovation af Copenhagen Business School på Frederiksberg og af Københavns børne og ungdomsforvaltning.

2016

null

Byggeprocesserne optimeres yderligere med introduktion af byggestyringsværktøjet, CONNECT. En selvudviklet online digital platform, som alle parter i et byggeprojekt kan tilgå, for at højne kvalitet og effektivitet i byggeprojekterne.

2018

null

Nu foregår alt digitalt. Processtyring, sagshåndtering, projektering, systembeskrivelser, kvalitetstjek, budget- og kvalitetskontrol.

null

Byggekvalitet og proces er i top. Nu fortages konstante integrationer og implementeringer i dagligdagen.

null

Virksomheden flytter til nyt domicil i Rødovre og indretter og renoverer den nye ejendom på 1000 m2 kontor.

2019

null

Nu udføres udelukkende B2B projekter og primært i en hovedentreprise.

null

LKA drives i 3 overordnede spor: BOLIG, PROJEKT OG ERHVERV og alle med mulighed for faste service- og rammeaftaler.

null

LKA Entreprise runder 40 medarbejdere.

2021

null

Fokus er på hovedentrepriser med egne folk og en endnu større stab af betroede underleverandører, hvor samarbejdet er opbygget gennem de sidste 20 år. LKA har den styrende rolle.

null

Bæredygtighed kommer på agendaen, og et ambitiøst strategiarbejde for at reducere virksomhedens klima aftryk væsentligt inden 2023 påbegyndes.